Pozivaju se roditelji učenika osnovnih škola, bez obzira na osnivača škola koje učenici pohađaju, za podnošenje zahtjeva za sufinanciranje nabave drugih obrazovnih materijala za 2021/2022. školsku godinu.
Zahtjev, kojeg je neophodno vlastoručno popuniti, te uz isti priložiti: presliku osobne iskaznice za oba roditelja državljane RH s prebivalištem na području Grada Skradina, odnosno ako je jedan od roditelja stranac presliku putovnice s važećom klauzulom odobrenja stalnog boravka na području Grada Skradina ili osobne iskaznice, a ako se radi o samohranom roditelju popunjenu izjavu pod materijalnom i kaznenom odgovornošću, potvrdu o upisu djeteta u školsku godinu 2021/2022. i podatak o tekućem računu (IBAN) podnositelja zahtjeva.
Obrazac Zahtjeva za sufinanciranje nabave drugih obrazovnih materijala za 2021/2022. školsku godinu, kao i izjavu za samohranog roditelja, možete preuzeti s web stranice Grada Skradina: www.grad-skradin.hr ili na prvom katu zgrade gradske uprave u pisarnici, isto popunite te zajedno s gore navedenim dokumentima dostavite poštom (adresa na zahtjevu) ili osobno u pisarnici Grada Skradina, počevši od 6. rujna 2021. godine, a krajnji rok je zaključno sa 30. rujna 2021. godine. Nepravodobno podneseni zahtjevi neće se razmatrati.
NAPOMENA: Za sve učenike upisane u Osnovnu školu Skradin, potvrde o upisu Grad Skradin će preuzeti od škole.